Particulier

Prachtige doorkijkhaard geleverd, vakkundig geïnstalleerd, prettige verkoper en een zeer ervaren gemotiveerde installateur, echt top!!

Prettige samenwerking, goed overleg wanneer de haar geïnstalleerd zou worden en de haard is zeer deskundig geïnstalleerd.

Ga zo door!

Kampen

Kirsten Kolkman

Deskundig advies, geduldige verkoper, perfect ingebouwde houtkachel!

Warnsveld

Nuray

Ik wil graag mijn positieve ervaring delen met Warmtestore. Jacolien en in het bijzonder Charlotte hebben me buitengewoon goed geholpen. Hun deskundigheid en klantgerichte benadering zorgden voor... Ik wil graag mijn positieve ervaring delen met Warmtestore. Jacolien en in het bijzonder Charlotte hebben me buitengewoon goed geholpen. Hun deskundigheid en klantgerichte benadering zorgden voor een prettige samenwerking. Het resultaat is prachtig geworden, en ik ben er ontzettend blij mee. Warmtestore is absoluut een aanrader voor iedereen die op zoek is naar kwaliteit en uitstekende service.

Klantgericht en zeer vakkundig

Den Haag

Pieter van der Stel

Heel goede ervaring met Warmtestore.

Klantvriendelijk. Goed advies.

Ridderkerk

Sultani

Van A tot en met Z keurig verzorgd. Steef heeft mij goed advies gegeven en Thomas en Sander hebben de installatie perfect uitgevoerd.
Voordeel van dit bedrijf is dat ze met de klant meedenken...
Voordeel van dit bedrijf is dat ze met de klant meedenken en alles perfect uitvoeren. Doen best extratjes als het nodig is zonder extra kosten. Kortom top bedrijf en ook prijs was redelijk en niet te duur.
Dank warmtestore en we gaan in de winter genieten van onze kachel.

Luisterend oor naar klant. En doen niet moeilijk.

Geen. Ga zo door.

Oostzaan

Gijs van den Berg

Wij hebben een gashaard gekocht bij Warmte store en dat ging prima tot het moment, dat het plateau is ingemeten. We wachten nu al bijna drie maanden op de levering van het plateau en dat is erg... Wij hebben een gashaard gekocht bij Warmte store en dat ging prima tot het moment, dat het plateau is ingemeten. We wachten nu al bijna drie maanden op de levering van het plateau en dat is erg vervelend, want we kunnen nu onze woonkamer nu niet verder afbouwen. Maar het meest ergerlijke is wel, dat we geen enkel informatie krijgen over de levering en onze mails telefoontjes niet worden beantwooord. Geen antwoord op mails en beloftes om teruggebeld te worden worden niet nagekomen. Onfatsoenlijk gewoon. Wij hebben best begrip voor levertijden, maar niet voor een onfatsoenlijke behandeling.

Duidelijke informatie en er wordt meegedacht.

Beloftes nakomen en de klant als klant behandelen.

Noordwijk

Frank

Klantgericht, professioneel en ter zakenkundig bedrijf. Je wordt vriendelijk en goed geadviseerd. Het plaatsen gebeurt door vakmensen met oog voor detail. Werken netjes en nemen al het... Klantgericht, professioneel en ter zakenkundig bedrijf. Je wordt vriendelijk en goed geadviseerd. Het plaatsen gebeurt door vakmensen met oog voor detail. Werken netjes en nemen al het verpakkingsmateriaal mee. Wordt schilderklaar opgeleverd. Is een meubelstuk en in het najaar lekker genieten van de vlammen en de stralingswarmte.

Klantvriendelijk
Vakkundig
Komen afspraken na
Goede communicatie
Ruim assortiment

Geen opmerkingen

Harmelen

Gerrit van der Weerd

Prachtige doorkijkhaard geleverd, vakkundig geïnstalleerd.

Snelle communicatie, komt afspraken na.

Nvt.

Oene

Justin

Goede communicatie en top service!

Zeer vriendelijke medewerker, duidelijke uitleg. Meedenken.

Amersfoort

R.W. Verstok

Prima info over het beoogde product.
Afkevering op afgesproken dag en tijd.
Uitstekende aftersales.

Prijs en informatie

Ingesloten info bij product optimaliseren.

Woonkamer